Hopp til innhold
  • Velg butikk
    • Mo i Rana
    • Mosjøen
    • Ørsta
orsta-synspunkt_logo
  • Våre produkt
    • Våre merke
    • Brilleglas
    • Kontaktlinser
    • Bestill linser
  • Tenester
  • Augehelse
  • Om oss
    • Om oss
    • Vår historie
    • Garanti og vedlikehald
    • Nyheiter
  • Kontakt
  • Bestill linser
  • 700 69 700
Bestill time
orsta-synspunkt_logo
  • 700 69 700
Bestill time
  • Våre produkt
    • Våre merke
    • Brilleglas
    • Kontaktlinser
    • Bestill linser
  • Tenester
  • Augehelse
  • Om oss
    • Om oss
    • Vår historie
    • Garanti og vedlikehald
    • Nyheiter
  • Kontakt
  • Bestill linser
×
  • Våre produkt
    • Våre merke
    • Brilleglas
    • Kontaktlinser
    • Bestill linser
  • Tenester
  • Augehelse
  • Om oss
    • Om oss
    • Vår historie
    • Garanti og vedlikehald
    • Nyheiter
  • Kontakt
  • Bestill linser
orsta-synspunkt_logo
  • 700 69 700
Velg butikk
Bestill time
  • Mo i Rana
  • Mosjøen
  • Ørsta

Synspunkt

  • Om oss
    • Vår historie
    • Garanti og vedlikehald
    • Nyheiter

Avtal synsundersøking

BESTILL TIME

Garanti og vedlikehald

Fabrikasjonsfeil

Vi gir to års garanti på brilleinnfatningar og glas. Garantien gjeld ikkje skader som skuldast uhell eller normal slitasje.

Tilvenningsgaranti

Vi gir tilvenningsgaranti på progressive glas. Dersom du ikkje blir fornøgd med dei progressive glasa innan tre månader byter vi til bifokale (todelte) glas eller einstyrkeglas. Dersom den nye løysinga blir dyrare betaler du kun mellomlegget. Du bør bruke brillene fast i minst ein månad før det blir vurdert å byte glasa.

Fornøgdgaranti

Viss du ikkje er fornøgd med innfatninga du har valt kan den bytast innan to månader. Du betaler kun mellomlegg dersom dette blir ei dyrare løysing. Dersom glasa ikkje kan nyttast i den nye innfatninga du finn, er det enklare å kjøpe nytt par briller som vi tilbyr 50% rabatt på.

Reklamasjon

Du har reklamasjonsrett i følgje forbrukarkjøpslova, på briller og glas gjeld denne i to år. I følgje lova må du reklamere innan «rimeleg tid» etter at du har/ burde ha oppdaga feil ved vara, og det er vanleg å sjå på to månader som «rimeleg tid» i denne samanhengen. Vi set pris på om du gir oss beskjed så snart du har oppdaga ein mangel.

Råd om vedlikehald

  • Bruk begge hender når du tar av deg brillene for å få mindre slitasje og oppretthalde forma på brilla.
  • Kom innom og la oss justere brilleinnfatninga ved behov.
  • Reingjer brilla ved å skylje i lunka vatn kvar dag. Bruk brillerens for å løyse vanskelege flekkar. Puss med ein rein brilleklut av mikrofiber, eventuelt bruk ein rein kjøkenhandduk.
  • Våtserviettar kan brukast til reingjering så lenge det ikkje ligg partiklar på glasa som kan gi riper. Puss over ein ekstra gong etter at servietten har tørka for å få bort eventuelle våtrender.
  • Brillene må ikkje utsettast for høg temperatur, som til dømes varmt vatn eller at dei blir liggande i sola, då dette kan gi krakelering i glasa.
  • Legg alltid frå deg brillene med glasa opp.
  • Legg brillene i etui når dei ikkje er i bruk og bruk medfølgjande klut til å verne glasa mot riper.
footer-synspunkt_logo
  • Våre merke
  • Tenester
  • Augehelse
  • Om oss
  • Kontakt
  • Bestill linser

Følg oss

Personopplysninger

Informasjon om koronapandemien

Smitteverntiltak

Vi set sikkerheita til kundane og personalet høgt og har forsterka rutinene våre med tanke på smittevern og hygiene slik at det skal vere trygt for deg som kunde å besøke oss i butikken. Smitteverntiltaka følgjer dei til ei kvar tid gjeldande retningslinene frå FHI/ Helsedirektoratet.

I butikken

Vi legg så godt det er mogleg til rette for å halde god avstand inne i butikken, og sørger for at handdesinfeksjon er tilgjengeleg. I tillegg passar vi på at:

  • Innfatningar og solbriller blir desinfisert mellom kvar kunde som prøver dei
  • Kontaktflater blir reingjort jamnleg
  • Vi brukar munnbind ved tilpassing av briller/ påsetting av kontaktlinser og anna som gjer at vi må vere nærare enn 1 meter, i perioder med høgare smittetrykk har vi det på heile tida

Ved synsundersøking

Vi er nøye med handvask og vask av utsyr som brukast ved synsundersøkinga til vanleg, men no gjer vi det endå grundigare. Alt av utstyr ein kjem i kontakt med blir reingjort mellom kvar kunde. Vi brukar munnbind under heile undersøkinga.

Andre tiltak

Vi råder kundar til å flytte timen viss ein har influensaliknande symptom eller anna som tilseier auka smittefare. Tilsette som har influensaliknande symptom held seg heime frå jobb slik som råda frå FHI/ Helsedirektoratet tilseier.

Kva kan du gjere?

Du kan hjelpe ved å følgje råda som er gitt av helsemyndigheitene. Hald minst 1 meter avstand til andre når du besøker butikken, og bruk handdesinfeksjonen som er tilgjengeleg. Bruk munnbind når det er tilrådd. Vi ber også om at du ventar med å bestille time viss:

  • Du har influensaliknande symptom
  • Du eller andre i husstanden er i karantene
  • Du har vore i utlandet siste 10 dagar
  • Du ventar på svar frå koronatest
footer-synspunkt_logo

Følg oss

Personopplysninger

Privacy Policy | Cookie Policy

©SYNSPUNKT ØRSTA. All rights reserved. Website Designed and Developed by OptiCommerce